Denizli İli, Çivril İlçesi, Karayahşiler Köyü sınırları içinde, Büyük Menderes üzerinde bulunan Ak Köprü, doğu-batı doğrultusunda olup, dört kemerlidir. Köprü yuvarlak kemerli olması sebebiyle Ahmetli ve Hançalar Köprüsü ile mimari benzerlik gösterir. 1976 yılında köylüler tarafından onarılmıştır. Ak Köprü, Antik Dönemde Peltai-Apameia yol güzergâhındadır. Köprü orijinalinde kesme taşla kaplı olup, doğu tarafındaki kemer diğerlerinden daha geniş tutulmuştur. Doğudan itibaren ilk kemer genişliği 4.50 m, ikinci kemer 5.50 m genişliğinde, üçüncü kemer ise 3.50 m genişliğindedir. Köprü döşemesiyle birlikte 50 m uzunluğundadır. Üçüncü kemerin batı tarafındaki yarısı ile, batı tarafındaki dördüncü kemer 1976 yılındaki onarım esnasında betonarme olarak yapılmıştır. Kemerlerin etrafı silmeyle çevrelenmiş durumdadır. Büyük Menderes Nehri’nin akışının köprüye zarar vermemesi için kemer ayaklarının güney tarafına sel yaranlar yapılarak kesme taşla kaplanmıştır. Köprünün kuzey tarafındaki kemer alınlığında dairesel bir niş açılarak etrafı silmeyle çevrelenmiş olup, ortasında da silindirik gövdeli süsleme elemanı bulunmaktadır.Köprünün çevresinde bulunan Osmanlıca yazılı mermer onarım kitabesinde Miladi 1807 tarihi okunmaktadır. Bundan da 19.yy başlarında, Osmanlı Dönemi’nde de tamir ettirilerek kullanıldığı anlaşılmaktadır.
KAVAKKÖY KÖPRÜSÜ (Kavakköy Mahallesi)
Denizli Çivril yolu üzerinde Büyük Menderes Nehri üzerinde yapılmış olan bu köprünün kitabesi günümüze gelememiştir. Bu nedenle de yapım tarihi ve kimin tarafından yaptırıldığı bilinmemektedir. Yapı üslubundan XVII. yüzyılda yapıldığı sanılmaktadır. Köprü 62.10 metre uzunluğunda, 3.50 metre enindedir. Dört gözlü olan köprünün kemerleri oldukça basıktır. Yapımında düzgün kesme taş kullanılmıştır. Tampon duvarları kireç harçlı, moloz taşla örülmüştür. Köprünün selyaranları yıpranmış ve yıkılmıştır. Ayrıca korkuluklarından da günümüze herhangi bir iz gelmemiştir. Moloz taş ve devşirme malzeme ile yapılan köprü 5 gözlüdür. Köprünün orta kemeri bugün tamamen yıkılmış durumdadır. Daha önce yıkılan kuzeydeki ilk kemer, serbest formda betonarme olarak onarılmıştır. Selyaranlarının yüksekliği ile dikkat çeken köprü çeşitli tarihlerde onarım görmüştür.